Pages

04 June 2009

tag lagi...

1. Anda perlu printscreen wallpaper di desktop anda yg sedang anda gunakan sekarang. Jangan tukar tau

2.Bgtau kenapa anda suka wallpaper ini.- background cekelat nak match dengan baju najla...suka sebab ada gambar najla nampak lain sangat


..3. Sila tag 10 org kawan ....- saya dengan ini mentag sesapa sajer yg mengunjungi blog ini...

Tag 2
1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
- seorang babay girl yg come sangat....



2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
- bila2 jer rezeki Alah

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
- Nur Auni Najla..

Nur : Cahaya

Auni : Yang penuh kelembutan,

Najla :memiliki mata yg cantik.
4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
- saya la......
5. Darimana tercetus idea memberikan nama anak anda?

terbaca sau nama doktor dalam majalah pa&ma..nama dr tu dr najla... terus terbayang dr ni mesti come2...pastu terus pasang niat nak letak nama najla..masa tu tak tau lagi makna najla tu...lagipun nama ni mcm jarang ada...auni ni suka sebab makna dia...nak anak yg lemah lembut...
6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
- kalau lelaki Muhammad Izz Naufal..girl Nur Qaseh Qarmiella

masa aku start mengandung hanya ada 2 nama ni jer NUR AUNI NAJLA atau MUHAMMAD IZZ NAUFAL

7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?- ......

8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?nyatakan sebabnyer?
- kalau bole nak boy...cukup sepasang..

9. Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?- suka senyum....

10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

0 hugs for me: