Pages

17 June 2009

campur2...

sejak 2 menjak ni keje banyak kat opis...dengan doktor naik pangkat la...dengan mesyuarat kat kelantan la..mcm2..kalau tak da keje...takda langsung..kalau ada tak henti2...tu yg tak dpt nak update blog...semapt buka dan baca jer perkembangan kwn2 yg lain...ni pun update kat umah setelah si kecik tu tido awal ari ni...kalau tak jgn harap la...dia pun sibuk jugak nak menaip..
mcm2 nak citer..mula...
1) mak..
sejak 2 menjak ni mak mula sakit kembali...sakit belakang dia...dia selalu ckp angin la...tp yg nyatanya sakit jantung dia tu kembali menyerang...lambat pulak dia punya appointment dgn doc...bulan 7 ni...
aku tiap2 ari mesti tepon dia...kdg2 sampai 2 tiga kali....tambah2 kalu waktu siang...bukan apa takut dia sakit takda sapa tau...siang2 tinggal dia dengan mia jer kat umah...nasib mia tu pandai..bole gak urut2 mak aku...
apa2 pun aku doakan dia sentiasa sihat..aku sayang sangat dgn dia...aku kan anak manja mak..anak bongsu la katakan...




ni gambar masa mak mai besday najla...

2. abang..

dah sembuh dari sakit dia..pening dll...aku lupa plak nak buat entry pasal father's day...aku nak ucapkan selamat hari bapa pada suamiku dan anah kepada nur auni najla...terima kasih kerana telah menjadi bapa yg terbaik buat najla...semoga akan terus berusaha menjadi yg lebih baik untuk anak2 kita nanti...love you...

genggaman tangan yg penuh dengan kasih sayang

cuma aku yg tak dapat menyambut dan nak mengucapkan selamat hari bapa untuk abah aku...tapi setiap hari aku doakan kesejahteraan arwah abah di sana..kalau abah ada sekarang mesti dia seronok dan tak sangka anak manja dia dah ada anak sendiri...

" abah adik rindukan abah" " semoga abah tenang dan bahagia di sana " amin....

1 hugs for me:

Annys Deen said...

anis rindu maktok..!
Hope maktok cepat sembuh...
rindu arwah tokwan..
:(