Pages

21 June 2009

cerita hari ahad plak....

pagi ahad minggu ni kitorg start aktiviti mcm selalu, bfast kat luar...seminggu sekali..ni la acara kami sefamili...kul 8.30 gerak gi bangi mkn kat kedai SHARIFAH...hubby suka kedai ni sebab roti canai dia sedap...lembut jer....
aku mkn roti canai separuh jer bg hubby..najla mkn nasi goreng...hubby mkn roti canai double....

opss...sebelum tu selamt hari bapa...aku dah buat ENTRY pasai ni....bukan ape takut terlupa plak nanti...
layan gambar mkn pagi kitaorg....



najla dengan nasi goreng cina....


------------------------------------------------------------------------------------
lepas breakfast...kitaorg gerak g P6 ada lawan Rowing anjuran JPM...sajer jer g tengok...

acara ni berlangsung dekat PULLMAN LakeSide Putrajaya...




depan pintu masuk...hehe 1st time dtg sini...


ni diorg tgh nak start rowing
masa kat tempat tu ada mcm2 aktiviti...jln punya jln..terjumpa maskot UPIN & IPIN plak...ramai gak yg amik gmr...aku pun tak ketinggalan...najla kenai katun ni sebab selalu tgk...


aku di celah2 budak2...hehehe


alamak...ipin perasan la ada najla kat sebelah...



najla with ipin...upin ramai sgt amik gmbr...


tgh2 jln jumpa plak badut ni...


see...when small meet tall

terpegun najla tengok badut ni...


alamak...lariikkk...takut la mama...


abah n najla menunjukkan sesuatu...ape ntah...
agaknya..ni kot..

KAMI SAYANG MAMA YG SATU NI...

1 hugs for me:

wanie md zain said...

kalau ada yg ke2...najla dpt ibu tiri la...mesri garang...