byk nye soalan...
1. bekas kekasih saya adalah...dah tak ingat dah pun...
2. saya sedang mendengar...suara mia n alia yg sedang main2...
3. mungkin saya patut...berhenti dari mengadap komputer...tp x bole.....
4. saya suka...shopping dan berjalan2 dengan najla n mohd shahril
5. sahabat- sahabat saya...member opis...ada laki dan pompuan..
6. saya tak faham...bila ada org yg masih tak boleh menerima kehadiran anak perempuan...
7. saya kehilangan...kata2...
8. ramai yang berkata...aku dah gemuk...
9. cinta itu adalah...milik semua insan di dunia...
10. disuatu tempat, seseorang sedang...membuat kerja walaupun cuti...
11. saya akan cuba...menghabiskan kerja2 opis sebelkum masuk kembali kerrja hari isnin walaupun sekarang tgh bercuti...
12. telefon bimbit saya...sony ericson W910i
13. ayat selamanya membawa maksud...hingga bila2...
14. bila saya terjaga...saya mesti tengok najla dan my hubby
15. saya paling meluat...bila q kat kaunter beli brg...org yg depan ada problem dengan kad kredit...dah tau tak da duit...tak yah la shopping...(blh ker mcmtu)
16. pesta / parti adalah...tempat berkumpul dan bertemu rakan- rakan / kaum keluarga
17. haiwan yang paling comel pernah saya temui...koala bear kat australia...
18. peringkat umur yang paling menyeronokkan...masa baru mula2 kerja...sebab jumpa hubby kat sana...semangat jer nak g kerja sebab nak tengok muka dia...wlupun masatu belum declare ape2...
19. hari ini...hari najla buat perangai...ngantuk tp x nak tido...nak main...
20. malam ini saya akan...bawa mak n kak ija makn ABC kat Shah Alam...
21. esok pula saya akan...saya akan hantar mak balik ke Kedah...(allyani sama perjalanan kita)
22. saya betul- betul inginkan...laptop...tapi tak mampu lagi..byk komitmenlain...so pakai jer komputer ni....
23. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...ok jer...mcm selalu...cantekkk..hehehe...
24. pusat membeli belah @ arked permainan...pusat membeli belah
25. makanan barat @ jepun...barat
26. bilik terang @ gelap...terang. takut gelap..rimas...
7. makanan segera adalah...sedappp....
28. ayat terakhir yg anda telah katakan pada sesorang...alia...tengok najla jap...
29. siapa yang ingin anda tag...
madam
Mr Ray
mama iman
kak imah
05 June 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

1 hugs for me:
mama najla..nanti imah langsaikan hutang ek..heheheh..tq sebab TAG imah;
Post a Comment