napa aku tetiba blh ada rasa mcm tu...aku terkecil hati..terasa...sedih..degan seseorg....org tu agak rapat dgn aku...dulu segala masalah kiatorg blh kongsi sesama...tapi sejak 2 menjak ni org itu dah berubah sikap...dia tak lagi suka bercerita...tak berhubung dgn aku...bila difikir2 balik...pentingkah dia dlm hidup aku...pada aku dia penting sebab kitorg ada pertalian...tapi napa dia berubah aku pun tak pasti...mcmana aku nak tau ...dia tak izinkan perihal dirinya di tanya...mungkin dia perlukan privacy dlm hidup dia...aku hormati permintaan dia...tapi aku benar2 jauh hati dengan dia...tak pelah..sapa aku dlm hidup dia...tak ada kepentingan pun..
tak pe la...biarla aku terus bersedih seketika......



0 hugs for me:
Post a Comment