Pages

26 June 2009

aktiviti esok....

penatnye badan arini...
esok pepagi buta kena bgn seawal mungkin...esok ada senam seni kat dataran merdeka....saje je masuk aktiviti ni...sesekali..
-------------------------------------------------------------
najla ikut bah g opis....melayan la abah dia nanti...hehehe...sesekali...
------------------------------------------------------------
mlm ada mkn2 kat umah abg aku...anis nak belanja ayam LRC...again...bestnye...sedap....
-------------------------------------------------------------
bye,...nak balik dah...dah kul 5.00...

0 hugs for me: