tengok rambut budak kecik ni...ada ekor..org tua2 panggil ekor kura..
anak aku ni kenan kura2 kot..maklumlah dulu msa awal2 mengandung aku ada bela kura2...dan masa bujang pun aku ada bela kura2..nama Cacha...tapi kat kampung la...bila pas kawin hubby beli lain tp kejap jer bela..bila dpt tau aku mgandung dia hantar kedai ikan balik..my MIL tak bg bela...
mak aku kata org yg ada ekor kura ni tgn hidup..maksudnya kalau bela binatang terakan menjadi...heheh najla nanti besar2 jd usahawan ler...ternak ayam ke....
aku geram rambut dia kay belakang ni..semlm try ikat boleh plak..heheh kiut jer...tak sabar tunggu rmbt dia panjang...





3 hugs for me:
najla tengok dari belakang macam kakak alia aje....tembam...
k.ija
hehe cute nye..nanty kalu da panjang boleh ikat ponytail..
mmg rambut panjang dari rambut yg lain ek? bukan wanie potong ek? senang ikat.. comel je najla dgn pony tail..
Post a Comment