Pages

09 June 2010

berakhirnya...

aku dah abis pantang jumaat lepas...sekarang dah balik putrajaya pun...masa nak balik tu sedih jer rasa hati...sayu jer...yelah dekat sebulan jugak aku dok ngan mak kat kampung...sana ramai ada tak de la ku sunyi..balik mai sini terasa jugaklah kesumyian tu....masa nak balik tu aku takde la tunjuk kesdihan..karang ada jugak yg tak jd balik...hehehe.. kitorg gerak dalam kul 10pg..awalnya nak bertolak awal..tp hujan lebat sgt2...ari kau nak balik plak hujan..selama dok sana tak da plak hujan pg...agaknya cuaca pun tahu kesdihan hati kami semua..cewahh.... otw tu semua ok...nasib baik ada nurul (anak buah ) aku ikut tumpang balik..leh jugak dia tgk2 kan si kakak...kakak tidoq sepjg perjlna....lega aihh.... kitorg singgah taiping jap mkn kat fav kedai..DOLI....pas mkn pusing2 taman tasek jap pastu terus gerak balik bt gajah... sampai putrajaya kul 11.oo lebih....semuanya ok dan terkawal dlm perjlnan balik...

NAJLA NEW LOOK...


pas abis jer aku berpantang aku terus bw najla potong rambut..rimas aku tgk rambut dia yg mcm kartun Dora tu...lega skit bila dia berambut pendek..kemas dan cute sgt...kakak aku ckp mcm aku masa kecik2...



ni bergmbr kat tmn tasek...



p/s: sampai sekarang najla masih memanggil aku maksu..adoii..ni sebab dok sana dgr anak2 buah aku panggil aku maksu..dia pun dah terlekat...penat nak tune balik panggilan mama..

2 hugs for me:

alyyani said...

dalam pantang je mesti potong rambut kakak kan? tak larat nak handle. kalau rambut nia tu lagi la. tu yg potong pendek senang. tak pening kepala

Syaz said...

comey najla rambut pendek...najla nmpk cm budak besaq ja...:)