entry ni dah lama dok dlm draf...tak sempat nak publish..sibuk dengan anak2 dan diri sendiri....
besday najla ni dibuat pada hari jumaat 28hb...kebetulan cuti wesak...sambil2 buat sedikit kenduri doa selamat dan cukur kepala iris..(tak buang semua just syarat ja)
layan je gmbar2 kat bwh ni..

sesi meniup belon yg diketuai oleh ayu..hehe...

ni plak acara sediakan goodies bag..diketuai oleh kak shady

menu aritu :
bihun goreng..roti jala,pulut kuning,cucur badak,serimuka.tepung talam, puding mangga...
semuanya sedap2..tp aku tak leh mkn lg..masih dlm ptg...

besday girl dgn keknya...

najla dengan kakak2...
semuanya berjln dgn lancar..terima pada semua yg menjayakan majlis ni....
KAK IJA, MAK,KAK ANIM, KAK SHADY, ABG SHON, AYU dan DLL...
besday najla ni dibuat pada hari jumaat 28hb...kebetulan cuti wesak...sambil2 buat sedikit kenduri doa selamat dan cukur kepala iris..(tak buang semua just syarat ja)
layan je gmbar2 kat bwh ni..
sesi meniup belon yg diketuai oleh ayu..hehe...
ni plak acara sediakan goodies bag..diketuai oleh kak shady
menu aritu :
bihun goreng..roti jala,pulut kuning,cucur badak,serimuka.tepung talam, puding mangga...
semuanya sedap2..tp aku tak leh mkn lg..masih dlm ptg...
besday girl dgn keknya...
najla dengan kakak2...
semuanya berjln dgn lancar..terima pada semua yg menjayakan majlis ni....
KAK IJA, MAK,KAK ANIM, KAK SHADY, ABG SHON, AYU dan DLL...

0 hugs for me:
Post a Comment