Entry ni khas buat maktam...
tgk la dia dgn blue bear..ni kakak yg punya..kedekut skit..lama2 br nak kasi adik pinjam..nampak gaya kena cr lg bear ni..adik suka sebab warna dia menarik kot...kalau celcom ada buat peraduan..comfirm iris leh menang..dak pun amik iris jd model celcom la.hahah...
semalam g cucuk iris..alhamdulilah berat dah 4kg...semua ok...nangis kuat sgt..dengar satu klinik tu...sampai tertido pun ada sedu sedan lagi..next appoitmtnt 14 julai plak..





tgk la dia dgn blue bear..ni kakak yg punya..kedekut skit..lama2 br nak kasi adik pinjam..nampak gaya kena cr lg bear ni..adik suka sebab warna dia menarik kot...kalau celcom ada buat peraduan..comfirm iris leh menang..dak pun amik iris jd model celcom la.hahah...
semalam g cucuk iris..alhamdulilah berat dah 4kg...semua ok...nangis kuat sgt..dengar satu klinik tu...sampai tertido pun ada sedu sedan lagi..next appoitmtnt 14 julai plak..

0 hugs for me:
Post a Comment