aku sekarang ni tgh gigih dok kumpul stok susu untuk si iris ni...minah ni kan full bf...walaupun bg setengah org agak lambat br nak buat stok tp bg aku ianya bkn penghalang..masa dlm pantang aku tak buat stok sebab pam ada kat umah putrajaya..
so 2 minggu sebelum start keja ni aku start pam..walaupun pada mulanya air susu aku agak kurang bila pam....kadang nak dpt satu 1oz pun payah...
macam2 petua aku amalkan...makan kucai la...minum ayaq halba la...barula air susu aku byk...
bila iris nyusu air kuar byk sgt.tp bila nak pam tak kuar...mulanya aku rasa sedih sgt2..tp aku tak penah patah semangat...aku doa byk2..semuanya untuk anak aku..niat nak bg yg terbaik utk dia...
last2 aku g kedai baby kat seri kembangan MOM LITTLE ONES,niat nak beli milkmaid tea,utk tambahkan susu..tp kaunselor tu kata tea lambat skit kuarkan susu mau 3/4 ari..dia suggestkan aku amik PIL ASI...murah ja 20.00 utk 300 biji...semlm start makan jamu tu..memang berkesan sgt...td pg pam dpt 4oz...memang memberangsangkan sgt2....dulu nak dpt 2oz pun pyh....
tu la demi anak tersyg aku cube jer semua..
doakan aku berjaya mengumpul stok EBM yek...
CAIYOK WANIE JGN PUTUS ASA....
13 June 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 hugs for me:
Post a Comment