Pages

23 April 2009

smpp

apa tu?

kejer yg aku kena hadap kat unit aku...database dokto2 kena update..bos aku MrS suruh siapkan selama dia tak da kat opis..dia kan p outstation...isnin ada....bosannnnnnnnnnnn buat benda lah ni....tolong la aku...........helppppppp.............aku tak suka buat benda alah ni....tapi apa blh buat aku kan org bawahan jer.....nasib badan.....

1 hugs for me:

Syaz said...

hmm..apa nk wt..ngadap je la...redah je...:P...