Pages

30 April 2009

selamat hari pekerja....

ni gambar masa ku sambut besday kat opis...sambutan yg dibuat unit...jgn korang ingat apa kena mengena dengan tajuk diatas...bukan apa cuma nak wish selamat hari pekerja untuk semua yg diatas...dan juga yg member ku yg takde dlm gmbr ....mr ray....


(jay, ayu,anne,puan,mr Syahir, Cik salina, ina kecik dan pn sharina, iswan)

mr ray...

1 hugs for me:

Syaz said...

waaa...shuker nyer dier....shernyum shampai ke telinga....:P