Pages

22 April 2009

makan2 bersama najla

balik je dari ruamh pengasuh dengan hati yg gembira jer...dia dah ok...anak mama pandai kan.dah tak nangis2 lagi...aku bagi dia makan biskut tiger...suka betol dia...tengok dia mkn sambil gelak2...geram aku...sekarang dah pandai makan nasi keras dah...semalam makan nasi dengan sup ayam...syang anak mama...arini tak tau nak masak apa lgi untuk si kcil ni....







1 hugs for me:

Erda said...

amboi, shukenye die....meh nak cubit pipi die leh x? mama die bagi tak? hehehehe....