tart nasi ayam.
fuuuhhhh my fav food kat kedah ni
tak sangka kat cyberjaya dah ada cawangan dia..
terus terjah jer..
perghhh feling mcm kat kedah jer...
nasi ayam ni my hubby tak suka sebab ayam dia kering
tapi aku suka sebab garing...
ni kakak najla bila mintra nak amik gmbr..
mcm2 aksi
dia kata dh besar tak yah amik gmbr...
buat2 menulis la..
adik yg muka nakal..
baca doa dulu sebelum makan
hirup air bandung abah sikit
fuuuhhhh my fav food kat kedah ni
tak sangka kat cyberjaya dah ada cawangan dia..
terus terjah jer..
perghhh feling mcm kat kedah jer...
nasi ayam ni my hubby tak suka sebab ayam dia kering
tapi aku suka sebab garing...
ni kakak najla bila mintra nak amik gmbr..
mcm2 aksi
dia kata dh besar tak yah amik gmbr...
buat2 menulis la..
adik yg muka nakal..
baca doa dulu sebelum makan
hirup air bandung abah sikit







2 hugs for me:
ahaaa hui boleh pos depa balik cni?hahaha perghh tat nasi ayam sana jd 2kali ganda mahai! hahaha bahaya dok cyber! paqohh paqohh!
pasni zam2 plk buka cawangan..;)
Post a Comment