Pages

13 October 2010

10.10.2010



ni la nyamuk yg JAHAT ni!!!!!!

fuhh..dah berhabuk dah blog ni..mana peginya tuan tanah dia..10.10.10 berlaku peristiwa sedih dlm hidup aku...encik suami kena admit wad sebab kena denggi...ekceli en suami dah demam start dari ari rabu lagi..dah bw g spital amik drh.doc kata suspek denggi..so dia suruh repeat amik drh kat KK putrajaya..sedangkan masa tu en somi dah memnag teruk sgt..dgn high fever lagi pening lagi..mmg tak mcm dia la...dah lembik sgt..sedih jer hati ni tgk dia mcm tu...so kamis, jumat amik drh kat KK..platlet drh makin menurun..masa ari jumaat tu platlet dah jatuh dr 111 ke 55, dah masuk kecemasan putrajaya drip air tapi yg peliknya putrajaya tak admit dia wad..doc kata bkn denggi..kepala hotak hang bkn denggi...so dia kata just monitor kat umah minum air byk2...aku mmg bengang la masa ni..dia suruh dtg esok maik drh lagi...so sabtu pagi aku g spital lagi amik drh sebab gusi dia dah start darah..cek2 platlet turun lg 44..tapi tak admit..doc kata kalau gusi berdrh teruk dtg jer kecemasan...masa ni hanya tuhan jer tau perasaan aku...punya la gerammmmm...mlm tu dia dah nampak dia memang dah letih semcm jer...bdn dah start rashed..ni compem denggi...so pg2 ahad aku tepon doc yang kat serdang dia suruh cepat2 bw g kecemasan..disebabkan aku kenal doc ni dia terus call ketua jabtan kecemasan minta standby doc utk ensomi..tak sampai ½ jam dia dah admit wad. Mmg compen denggi..nasib aku bw cepat...maka berkampungla aku kat serdang pada 10.10.10...3 ari juga dia kat wad..hati ni punya la risau..baru aku tau putrajaya hanya amik sakit 1st klas jer..kepala hotak hang putrajaya!!!!
sedih semua da..dah mcm2 dah pikir...kesian kat kakak ngan adik...kakak dok tanya jer mana abah...so semlm dia dah leh kuar wad..platlet dah naik dr 39 ke 80...syukur sgt..tapi lagi 2 ari repeat lagi amik drh..hope semuanya akan kembali seperti biasa...terima kasih pada yg mendoakan dia...

p/s: terima kasih yg tak terhingga pada anas dan faizul yg byk menolong aku..jaga iris ngan najla, hantar g spital..dan kehadiran diorg buat semangat pada aku...terima kasih sgt2..terharu pun ada...anas terima kasih tau...!!!!
pada yg telefon& sms, beli air ECPI (iswan dan abg aku), yg dtg melawat. yg tak henti2 mendoakan dia terima ksih jugak...
terima kasih jugak pada mira sekeluarga..

0 hugs for me: