lama mama tak tempek gmbr kakak ngan adik...(lama ker bukan br tenpek gmbr raya?)heheheh biarla...blog mama kan...
perkembangan iris
dan menyulur kedepan kureng sket..lajunya ke belakang jer..dah menunjukkan skill untuk merangkak....bulan depan dah boleh bg solid food...
badan semua dah keras..kekadang mama letak dia dlm walker..kejap2 jer la...
suka sgt menyembur (main air luir)..iris ni anak abah..tak boleh langsung nampak abah..kalau tak maik..maka meraung la dia....heheheh bagus2 kasi mama releks sket...

perkembangan kakak najla...
sgt petah berckp...dah tau nama abah ngan mama..opah maktok pun dah tau nama apa...
sgt mengada2 nak berkepit dgn mama..boleh la hrp jaga adik..kdg2 jg adik secara ganas pun iya jugak...kalau g umah org nampak mcm pendiam, sopan gitu, huhuhu tp kat umah hanya mama jer tahu...sangat memilih baju..tak nak suar pendek ker, gaun ke..nak suar panjang jer...ni pun 2/3 ari ni mama paksa dia pakai gaun...


ni di paksa pose..

mmuuahhhh untuk maktam, makteh..

say cheese..


mak tam!! ni baju kakak sya....ingat tak?
semalam mama beli kan kakak buku ni...
duit raya kakak mama dah msuk bank ni yg belum masuk mama belikan kakak buku ni..sangat best buku ni...nanti mama citer lagi pasal buku ni k...


perkembangan iris
dan menyulur kedepan kureng sket..lajunya ke belakang jer..dah menunjukkan skill untuk merangkak....bulan depan dah boleh bg solid food...
badan semua dah keras..kekadang mama letak dia dlm walker..kejap2 jer la...
suka sgt menyembur (main air luir)..iris ni anak abah..tak boleh langsung nampak abah..kalau tak maik..maka meraung la dia....heheheh bagus2 kasi mama releks sket...
perkembangan kakak najla...
sgt petah berckp...dah tau nama abah ngan mama..opah maktok pun dah tau nama apa...
sgt mengada2 nak berkepit dgn mama..boleh la hrp jaga adik..kdg2 jg adik secara ganas pun iya jugak...kalau g umah org nampak mcm pendiam, sopan gitu, huhuhu tp kat umah hanya mama jer tahu...sangat memilih baju..tak nak suar pendek ker, gaun ke..nak suar panjang jer...ni pun 2/3 ari ni mama paksa dia pakai gaun...
ni di paksa pose..
mmuuahhhh untuk maktam, makteh..
say cheese..
mak tam!! ni baju kakak sya....ingat tak?
semalam mama beli kan kakak buku ni...
duit raya kakak mama dah msuk bank ni yg belum masuk mama belikan kakak buku ni..sangat best buku ni...nanti mama citer lagi pasal buku ni k...

0 hugs for me:
Post a Comment