pejam celik pejam celik dah berapa ari jer lagi nak ari...esok kamis, jumaat sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu kamis..ermmmmmmmm berpa yek?8 ari jer lagi..
tahun ni non ada mood nak raya..sebab??? iris tak ok lagi n fulus pun tak ok sgt..walaupun diber bonus....apa yg aku dah sediakan??
baju raya anak2 -done
kuih raya - done (2 jenis jer aku beli)
baju aku -done (kain dibeli kat kmpung masa berpantang dan upah jgk dikampung)
baju melayu dan kasual encik suami - belum
kasut anak2 dan en suami- belum (kasut encik suami dah sethn tak bertukar..kesian kan dia...)
semua sepsg jer...anak2 tu nasib baik abg aku a.k.a pakndak diorg ada belikan..thanks pakndak..nanti beli lagi yek...tu je la kot persiapan raya aku...baju raya anak2 tu aku beli online jer sket2....
walaupun iris dah tak demam tapi dia punya batuk tu la kesian sgt...dgn meragam lagi...aku risau tgk bdn dia yg makin kecik sejak demam ni..tak lalu mkn susu la dia..pastu dok berak2..risau hati aku..tp so far dh byk berubah la dr aritu...
dugaan betul la bulan posa kau kali ni..tahun lepas aku dugaan jugak...muntah2 loya2 yg terok mengandungkan iris...adoii..takpe la mungkin ada hikmah disebaliknya....
tahun ni non ada mood nak raya..sebab??? iris tak ok lagi n fulus pun tak ok sgt..walaupun diber bonus....apa yg aku dah sediakan??
baju raya anak2 -done
kuih raya - done (2 jenis jer aku beli)
baju aku -done (kain dibeli kat kmpung masa berpantang dan upah jgk dikampung)
baju melayu dan kasual encik suami - belum
kasut anak2 dan en suami- belum (kasut encik suami dah sethn tak bertukar..kesian kan dia...)
semua sepsg jer...anak2 tu nasib baik abg aku a.k.a pakndak diorg ada belikan..thanks pakndak..nanti beli lagi yek...tu je la kot persiapan raya aku...baju raya anak2 tu aku beli online jer sket2....
walaupun iris dah tak demam tapi dia punya batuk tu la kesian sgt...dgn meragam lagi...aku risau tgk bdn dia yg makin kecik sejak demam ni..tak lalu mkn susu la dia..pastu dok berak2..risau hati aku..tp so far dh byk berubah la dr aritu...
dugaan betul la bulan posa kau kali ni..tahun lepas aku dugaan jugak...muntah2 loya2 yg terok mengandungkan iris...adoii..takpe la mungkin ada hikmah disebaliknya....

2 hugs for me:
kesiannya....
knim pun cam adik x dak rasa nak raya pun sal Man stil dok batuk batuk..Abg leh dah mcm kain buruk asyik dok tidok kena ubat batuk..
Sya ok dah.. Hr ni start knim lak batuk selsema..badan pun x sedap..
Sejarah baju raya knim 1 aja.
Ok le nanti maktam jln jln tgk baju kat Iris n Najla..size camna?
hehehe thanks maktam...
iris kena beli saiz 3-6bulan
lala kena 2tahun...
xrasa nak raya pun kan..posa pun kejap sgt rasa...
apa2pun inshaallah kita jumpa nanti yek..
Post a Comment