Pages

20 October 2010

bila kasih makin berkembang...

semlm citer paal adik..arini pasal kakak plak..kakak makin hari makn petah berckp.ada jer jwpn pada setiap pertanyaan kita…bab bertanya ni dah jenuh nak melayan dah…seronok sgt bila dgr perkataan baru dr dia..kdg2 kuar perkataan secara spontan dr di ayg kita tak sngka dia nak ckp mcmtu…memang betul org kata budak nak mmbesar ni ada byk menda dia nak teroka…sebagai ibu ngan bapa kita kena byk brsabar…kena byk ajar diorg…silap ajar esok2 kita plak yg kena balik….kakak sgt la blh di harap tlg aku..semlm sajer minta dia sapu sampah..sgt la terkejut siap amik penyodok ngan plastic smapah nak letak dlm tu..very clever..namapak sgt dia selalu perhatikan aku dan abah dia menyapu…bab jaga adik laju jer…garang sgt dgn adik…tapi adik ni dah immune dgn kakak..so hadap jer si adik…

Ok lah..layan jer gmabar2 hangat dr kakak..





















1 hugs for me:

Along4ever...... said...

adik malam jumaat depan nak p rumah adik..

pagi pagi nak p genting...

cuti cuti malaysia b4 cuti sekolah