lamanya tak bersiaran...
dekat setengah tahun dah baru bersiaran..huhuhuhuhu...
byknya nak cerita..kita rangkup sekali la..untuk bacaan masa hadapan jer ni...
Januari 2017
- iris masuk darjah 1..sekolah asma sama mcm kakak...senang 1 tempat..Alhamdulillah iris terpilih memasuki kelas 1 uranus dalam aliran Dual language Programme (Dual language is a form of bilingual education in which students are taught literacy and content in two languages.)
- so far dia ok la dlm kelas tu..masa ujian 1 dia dpt no last..huhuhuhu terkejut aku...dia kata dia xbuat abis paper bhs melayu..dia kata byk sgt kena tulis..iris ni dia jenis xleh kena tulis byk2..masa exam pertengahan tahun dia dah paham exam tu apa dptla no 9/36..dlm darjah 13/83..bagi aku satu kenaikan yg mendadak...sebab aku tau dia mcmana..kira ok sgtla tu...mmg terkejut sgt2..Alhamdulillah..
FEBRUARY 2017
13.02.2017 birthday nisa dan dina yg ke3 tahun..
just beli kek je celebrate anak beranak..
13.02.2017 birthday nisa dan dina yg ke3 tahun..
just beli kek je celebrate anak beranak..
MAC 2017
sebenarnya sebulan selepas mak xda..aku disahkan mengandung lagi selepas lahirnya twin...tak sangka sgt2...tp Allah dan janjikan untuk aku rezeki aku terima dgn hati yg redha..Allah gantikan baby baru selepas ketiadaan mak...
Allah je tau sepanjang kehamilan kali ni byk dugaan yg aku hadapi..aku tempuh je dengan rela hati...Nikmat Allah pada aku...aku tempuh...Terima kasih pada ahli keluarga aku yg byk tlg..u know who u are...
Alahamdulillah pada 10.3.2017 (mak punya birthday 10.4) jam 2.15ptg lahirlah puteri ke5 kami...nnti ku bt entry lain utk puteri bongsu ni...
Alhamdulillah...NIkmat Allah yg mana kamu dustakan..
Berpantang pun sendiri dgn anak2 dan suami...Alhamdulillah Allah permudahkan urusan aku dlm pantang.
bercutila aku selama 90 hari....
pastu dah puasa..
JUN 2017
- 25/6 raya puasa di batu gajah....best sgt sebab buat pertama kalinya semuanya ada...
- kembar pun dah besar..ni je gmbr raya si kembar...cukup xngam...ari2 gaduh..geram...byk dah berckp..next year dah nak hantar sekolah..
- sgt baik pada adik diorg...syg sgt kat adik (nisa suka kata) dina dia xberapa sgt nak kisah ke adik...nisa dia rajin jaga adik..dia kan kakak..mmg ada ciri2 kakak la...
nanti sambung lagi dgn next entry pasal kelahiran si kecil kami.....









0 hugs for me:
Post a Comment