
SELAMAT HARI LAHIR KEMBAR MAMA
NISA & DINA
NISA & DINA
sekejap ja masa berlalu....dah 2 tahun anak mama..
walaupun mcm2 dugaan membesarkan nisadina..alhamdulillah mama abah harungi dengan penuh sabar dan tawakal..tanggungjawab tetap kami galas..Amanah dan kurniaan tak ternilai di Allah s.w.t untuk mama dan abah..
riuh rendah rumah dengan nisa dan dina..kakak lala dan iris pun dah pandai bahagikan tugas..sorg satu amik amik adik2 kalau nak mandi ka..nak pakai pampers ka..
2 tahun umur nisa dina dah mcm2 perkataan keluar dari mulut..dah petah bercakap...
si kemabar yang menjadi kesayangan semua org..
huhuhuh smpai sekrang masih ramai yg confius lagi...
si nakal dan selalu nak menang mestilah si adik dina..
sian kakak nisa kena buli...
mama dan abah doakan kalian menjadi anak2 yg solehah dunia dan akhirat..
kami semua sayang adik...
love u my twins....
HAPPY BIRTHDAY SAYANG...



0 hugs for me:
Post a Comment