Pages

23 November 2015

berakhirnya kakak darjah 1...

cuti sekolah dh bermula...
ermmm bermakna kakak dh abis sekolah drjh 1..xlama lagi dh naik drjh 2...huhuhuh..cepatnya masa berlalu...

so far kakak kat sekolah okla..result pun ok..
masa exam mid year kakak dpt anugerah cemerlang...walaupun dia dpt no12..sbbnya dia kelas 1..cikgu amik no 1-15...so dia dpt la...exam pun okla 4A1B...B tu sains..aku dh bgtau ckp kat dia jgn rasa selesa..sbb dpt anugerah jangan ingat kakak dh ok..kena pulun lagi..sekolah kakak ni sekolah berprestij tinggi..memang kena pulun la.sbb bdk pndai ramai sgt...

final.exam ni she doing fine...dpt no 11...tetap 4A1B dan b tu ttp sains...aku ni push sgt pun dak..tp atleast 5subjek utama tu xturun...sungguh mencabar zaman ssekrang...kita pun kena belajar jugak ngan anak..subjek makin susah...kakak amik subjek bahasa cina..walaupun dia xda asas bhsa cina..huhuhu..tp tgk gaya mcm dia minat..ada la sepatah dua yg dia blh ckp ngan cina kedai...masa mid year dpt D..ni final dpt B...peningkatan yg byk bg aku....aku xleh nak ajar sbb xtau menda..tp dia rajin bc buku bhs cina..katanya sebab kakak suka...

ermm...drjh 2 ni harap kakak ok la..kakak jenis yg nak kena tunggu dia buat latihan...tp malangnya aku xdpt nak bg tumpuan kat dia...hrp2 thn depan dpt luang ms kat dia...sbb adik2 pun dh besar..sian kakak..

mama nak kakak tau yg mama nak yg terbaik buat kakak..sbb kakak jd cth untk adik2..
love u kakak...

0 hugs for me: