Arini dah masuk 11 ari me kena chicken pox...
Ni semua gara2 berjangkit ngan anak2..
Ya Allah masa sakit tu tuhan je yang tahu sakitnya campak ni..
Dengan badan lenguh sgt2..
Dengan demam yng panas sgt..
Masa tu en sumainla yg byk sgt menolong..
Sian pulak tgk dia uruskan anak2 sensorg..
Mkn minum dia anak2 aku tak amik tau langsung...
Campak ni kuar yg teruk dr ari 3-5..
Mlm2 tak dpt tido...mkn langsung xlalu..
Aku muntah ja...ada dkt 5ari aku tak mkn apa2 melainkan air dn roti..sekeping pun susah nak abis...
Sampaila ari sabtu tu aku tak tahan sgt..minta mak aku dtg dr kedah..
Bygkan masa2 aku sakit tu la sekolah anak2 aku tutup sebab hfmd..
Mana ko tak pening..nak bw diri sendiri pun tak larat ni kan nak tgk anak2...
Mak dtg ngan nurul (anak buah).diorg sampai pagi ahad..alhamdulilah..lega sgt..atleast mak ada masa aku sakit...aku kalau sakit2 ni nak mak aku ja...
Masa aku sakit tu mak mandikan aku dgn daun2 kayu..
Mkn kena pantang..mcm ko pntang bersalin tu...
Aku tak mkn sgt pun hinggala arini...mulut sakit..slm mulut oun camapak naik...
Disebabkan ni campak terakhir kot maka dia naik dgn sgt2 byk.,takda ruang kosong langsung..depan belakang penuh...mlm2 nak tido xleh..miang sgt...
Ni mak dh blk semlm...sedih ja..xpe la..aku pun dah ok skit..tunggu kering..
Lagipun campak aku ni dh jadi nanah ada efection..amik antibiotik nagn ubat mandi...so lamabt skit nak baik...
Ermmm aku masuk keja insyaallah kamis ni...sekarang my hubby amik blk turn jaga anak2 dgn jaga aku...
Ok la...tq kat nurul yg sanggup ponteng keja jaga mksu ngan adik2..kat mak yg tak larat2 pun dtg tgk aku..dan utk en suami yg tak jemu2 layan dan jaga aku dgn anak2...
TERIMA KASIH YA ALLAH ATAS KURNIAN YG ENGKAU BERIKAN PADAKU..aku anggap ini sebhgain dr menghapus dosa2 kecil ku...amin....


4 hugs for me:
welcome back.....alhamdulilah dah sihat..
maksu dh sihat...now giliran anas plak...
la..sian hang......tak pa.....rasa sakit ngan anak2......alhamdulillah la semua dah sihat... :)
sakit itu penghapus dosa..
redha adalah jln terbaik..
get well soon..:)
Post a Comment