arini 22 april 2012 adik iris genap 2 tahun
kejap jer kan..rasa kena induce masih terpahat lagi,,
dah makin byk peel la dia sejak baik demam ni..
yg palinggggggg mama tensen bab pilih baju tu..
ya Allah dia punya memilih tu tahap mau sejam dua dok pilih baju yg dia berkenan..
baju2 tu plak baju kakak yg dia nak sgt tu..
sangatla manja dengan mama..tido mesti atas lengan, suka buli dan usik kakak, makan no1. dan friendly dengan semua org..murah senyuman budak ni..
untuk iris..
mama harap adik sentiasa sihat, jadi nak yg cerdik, anak yg solehah..
HAPPY BIRTHDAY UNTUK CHOMELL BUCHUK MANJA dari MAMA-ABAH dan KAKAK NAJLA..
kami sayang ADIK...


4 hugs for me:
Lawa blog baru...
Happy birthday iris!!!!!! wat besdey party x?
happy belated bday adik iris.... be a gud girl yeah..... muahhhh
happy 2nd birthday dear iris. semoga jadi anak yang baik ye. muka mmg cheeky habis. :)
ala...sory maktam terlambat..happy birthday iris..jadi anak yang solehah ya..luv u n kakak najla...
balik astar nanti maktam belikan hadiah ye...
Post a Comment