mcmana hujung minggu kengkawan?
saya tak kemana2 sekadar menghabiskan masa dengna anak2 dan mengemas rumah yg sentiasa semak..
sabtu g amik ubat iris..
masih demam lagi..
g an-nur doc kata demam virus.
so tak yah antibiotik.
tak puas hati sungguh..
so petang ni nak g amik antibiotik balik..
kakak lala mcm selalu la ..byk membantu mama..
thanks kakak..bab membasuh botol susu ngan pinggan dah boleh suruh..
kalau tak bg basuh mau meraung dia...
siap marah aku kalau aku basuh byk dr dia..
kakak oh kakak!! sangat kelakar dgn dia..
pasni nak ajaq masak nasi pulak..hehehhehe!!!
abah?
sibuk dgn mencari rezeki 24/7..
kadang2 bosan gak tapi apa boleh buat cr rezeki utk sekeluarga..
mama berkorban la..hehhehehe..next month kan nak g melancong..so kena cr duit lebih skit..hehehhe
***verangan jer lebih***
sabtu masak ringkas2 jer..
ahad? langsung tak masak..just buat breakfast jer..lunch en suami beli jer..dia keja tak sempat nak beli brg basah..
ala lagipun 2 orng jer mkn..
anak2 mkn bubur jer..
so tu jer la kot hujung minggu aku..
so simple kan..
tak menarik pun kan!!!
gambar arkib..


3 hugs for me:
kakak najla and adik iris tungu maktam mai ye..16hb ni ok..suruh mama masak cedap cedap tau..patinya paprik ayam yang kow tu...C U ALL...
demam virus tp tak dpt antibiotik? bole pulak gitu eh, kadang tension gak dgn doktor yg asal boleh je.
nak kagum bila baca part lala tolong basuh pinggan dgn botol susu. best nye! hope nia corporate la jugak. :D
maktam- ok mama tunggu!! ala paprik lagi..tukar lain boleh?bosan arr
alya- skit hari lagi leh la tu nia tlg..wanie dah la malas basuh botol..hehehe ada org yg sanggup basuh wanie on jer..hehhee
Post a Comment