huhuhuuu
kesabaran seorg ibu tu kadang2 tak terkawal kan...
ni nak cerita skit pasai si iris punya pe'el
agak2nya budak nak membesar ni mcmni la kan..
masa najla rasnya takde plak mcm tu..
yer la lain anak lain perangainya..
sejak demam ni ni la perangainya yg buat mama hilang akal..
tapi mama tetap cool dgn iris..
takde sesi marah2 jerit2..
mama buat dek jer la..
1-bgn pagi harusssssss nangis...nangis yg tak tau menda apa..apa yg harus buat dukung dan bawa g petiais..tgk apa menda blh bg dia diam..sekejap jer tu 10 minit jer..sambung nangis bila mama mandi...abah pun taknak..
kesimpulan nak bg diam..dok dlm toilet teman mama mandi..
mama nak pakai baju pun tak boleh..lagila nak bermakeup bagai..mau hari mama nak berlilit shawl..tadah telinga la dgr dia nangis..huhuhuhu..
2- suka sgt gaduh ngan kakak..buat kakak dgn menda keras..hahahhaha kdg lawak jugak.. tgk diorg gado..tapi kakak cool...dia tak bls pun..dia buat dek jer aatau dia bg jer apa menda yg adik nak...lagipun kakak kan..kenala beralah..tapi kalau dia geram sgt kena jugak adik dia..
3 - suka mandi dan taknak kuar toilet..kalau kuar kan dia..harus nangis tak ingat...mcm selalu kena umpan..
dgn abah langsung taknak..
4-pagi2 taknak jalan..berdukung jer la...mama ni dah la dgn berbeg2..kakak pun pg2 taknak galas beg..geramm..takper la..demi anak2 tersayang mama buat jer.
tu la ceritera adik iris...macamni..mama pospone la nak ngandung lagi..tunggu 2014 la..masa tu iris dah 4thn..kakak 6 tahun..dah paham bahasa kot...hehhehe
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

3 hugs for me:
Walau macamna nakal nya iris maktam still love u n kak najla two..
Love u miss u all
kakak beralah ok lagi wanie. ni nia dgn adel tu sama je naik. kalau wanie 2014, alya 2015 la kot. :p
alya..aikkk bg wanie dulu yek..huhuhuh baru nak berjangkit dari alya..
Post a Comment