huh...
dah lama tak update cerita kan..
semlam adalah hari yang tragis buat aku..
fuhh food poisoning + gastrik yang teruk gila...
ingatkan kejap jer..
tgk2 sampai demam
dalam kul 3 tepon en suami mintak dia amik kat opis..
dah tak tahan sgt dah..
arini dah ok..
kakak lala plak demam + batuk
bawa datang opis la jawab nya..
mama mana ada cuti dah...
balik ni g amik ubat kakak la jawabnya..kang melarat kat adik plak..
16 November 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 hugs for me:
Post a Comment