huhuhu...
dah lama tak kena TAG ni..
masa dulu2 rajin la kena..
ni aku kena TAG dgn en RAy...
ok kita layan tag la plak k..
Apa yang penting dalam hidup korang?
kebahagian rumahtangga..
kesihatan semua family..
terutama anak2 aku...
Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
nasi lemak anjung...
Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya?
alamak dah kawin la...
Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selama-lamanya selagi nafas terakhir..uikkk jiwang kan..(bukan kekasih tapi suami)
Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
ermmm dah lama tak membeli...
Namakan orang-orang yang korang nak dalam hidup korang?
semua famili...termasuk yang dah kembali ke Rahmatullah...
Adakah korang penah basuh baju sendiri?
selalu la....aku kan dah bini org..tak de maid2 tau..
Dimanakah tempat-tempat yang korang betul-betul nak pergi?
semua..around the world...
5 Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
baru pas dgr lagu :
jahatnya cinta..
lagu adira
lagu dr tepon anne..
algu dulu2..
best..
tak ingat plak tajuk dia..
5 Blogger yang korang tag?
kak mas-sila buat tag ni....
yang lagi 4...sesapa jer la...
choww.....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

1 hugs for me:
mmg la ko x beli novel kak
sbb novel aku yg ko rembat..
Post a Comment