kalau la mama mampu dam ada umah sendiri..
dah lama mama buat utk kakak dan adik...
sukanya tgk bilik2 ni..
semua cantik2 belaka..

ini mungkin boleh mama buat kot..
simple but nice..

umayaiii..
ni tunggu abah beli banglo kot..
dak pun tunggu abah jd vice president lim kok wing...:)

ni bukan anak ja tak mau bgn..mak ngan pak dia sekali..
geram tgk selimut dia...
gemuk2...

ni utk adik...

ni pun sweet...
nanti mama nak lekat2 nama mcmtu la...

ni pun best...

ni simple jer...

ni pun kena tunggu abah kaya...

ni pun sama....

tu dia....
tidoq dlm labu tu..
mau kakak tak kuar2 bilik dah..
ALL PIC CREDIT TO PAKCIK GOOGLE...
p/s: to kakak dan adik...kalau mama mampu ini lah impian mama utk kalian..
sayang selalu...muahhhh....

2 hugs for me:
maktam nak yang macam labu tu..
keluaq keluaq jadi princess...
bukan aja cantik...muda lagi tu yg tak tahan...
bayangkan maktam muda muda dulu..dalam umur 10 to 12 yrs...
cam na ..maktam pun tak ingat..
hhehehe maktam...teringin nak jadi kanak2 ker??
Post a Comment