semalam aku el sebab anak2 demam..nak hantar umah mengasuh tak sanggup plak..lagipun budak2 kat situ semua demam...so aku pun el la..walaupun bos ada bunyik2 sket aku el...bukan aku sengaja nak el tapi anak2 demam ok...
ni first time iris demam...kesian tgk dia..nak main pun tak semangat..dengan batuk la..selsema la...
yang kakak plak pagi elok jer mai mlm ptg dah start demam...apa lagi g klinik pas berbuka kena sumabat bontot..bdn panas sampai 39...
adik tgh mlm bdn start panas diikuti dgn amukan dia..dia tak leh tidoq sebab idung sumbat..apa lagi sesi sedut menyedut la...kakak plak dok batuk tak henti2..sian aku tggk diorg ni...
so bila dah dua2 demam aku masak cincai2 jer la utk berbuka...abah tak de plak.walaupun dia cuti nuzul Al-Quran,,g servis keta nak balk raya ni kan...so aku pun masak la kelam kabut...aku just masak sambal tumis teloq hancus..ayam kicap dan kerabu mangga.(sempat lagi tu)
tup2 kul 6 camtu abah hantar msg suruh siap2 nak berbuka kat luar...Laaaa awat tak habaq awai2 tak yah aku susah payah berperang kat dapur...aku ckp tak yah la dah masak..lain kali jer...abah balik suruh aku tepon Dominos dia nak mkn plak..mcm tau2 plak aku dok mengidam menda lah ni..sebabnya sebelum massak aku ingat kalau takat aku sorg memang nak oder dominos ni...tgk2 abah pun sama nak mkn jugak...so ni la kuih kami utk semlm...huhuhu tak abis pun sebab pewot kenyang mkn nasi...tak pe jap g panas balik blh buat berbuka...

aku oder set Incredible 1..
extravaganza + aloha chicken +banana kaya..

ni la muka budak demam...olololo cian anak mama...
(demam nak menyulur ni..dok angkat bontot)
ni first time iris demam...kesian tgk dia..nak main pun tak semangat..dengan batuk la..selsema la...
yang kakak plak pagi elok jer mai mlm ptg dah start demam...apa lagi g klinik pas berbuka kena sumabat bontot..bdn panas sampai 39...
adik tgh mlm bdn start panas diikuti dgn amukan dia..dia tak leh tidoq sebab idung sumbat..apa lagi sesi sedut menyedut la...kakak plak dok batuk tak henti2..sian aku tggk diorg ni...
so bila dah dua2 demam aku masak cincai2 jer la utk berbuka...abah tak de plak.walaupun dia cuti nuzul Al-Quran,,g servis keta nak balk raya ni kan...so aku pun masak la kelam kabut...aku just masak sambal tumis teloq hancus..ayam kicap dan kerabu mangga.(sempat lagi tu)
tup2 kul 6 camtu abah hantar msg suruh siap2 nak berbuka kat luar...Laaaa awat tak habaq awai2 tak yah aku susah payah berperang kat dapur...aku ckp tak yah la dah masak..lain kali jer...abah balik suruh aku tepon Dominos dia nak mkn plak..mcm tau2 plak aku dok mengidam menda lah ni..sebabnya sebelum massak aku ingat kalau takat aku sorg memang nak oder dominos ni...tgk2 abah pun sama nak mkn jugak...so ni la kuih kami utk semlm...huhuhu tak abis pun sebab pewot kenyang mkn nasi...tak pe jap g panas balik blh buat berbuka...
aku oder set Incredible 1..
extravaganza + aloha chicken +banana kaya..
ni la muka budak demam...olololo cian anak mama...
(demam nak menyulur ni..dok angkat bontot)

0 hugs for me:
Post a Comment