
pejam celik pejam celik dah 3 tahun pemergian Along...
rasanya baru semalam kita berborak2...
14 Ogos 2007 Hospital Ipoh..tempat terakhir kita bertemu...walaupun keadaan along yg kritkal ketika itu, tetapi maksu tahu along tahu kehadiran maksu di situ...maksu ingat lagi sms terakhir yg maksu hantar utk along supaya along tabah dan kuat melawan penyakit along..maksu tahu along kuat tapi apakan daya tiada sesiapa dpt melawan ketentuan Illahi...
yang pasti kehilangan along dirasai oleh semua...
takpe la maksu yakin along teramat bahagia di sana bersama insan2 yg terpilih....
Al-Fatihah utk Muhammad Azuan Harris a.k.a along
p/s: maksu tak penah padam no tepon along...

4 hugs for me:
Al-fatihah untuk arwah..meninggal kenapa ye wanie? bape umur arwah masa meninggal tuh?
al-fatihah..
kita semua ada kenangan dengan along...paling anas xbole lupa...seminggu sebelum along 'pergi' anas dah terasa mcm anas akan kehilangan seseorg yg rapat dalam hidup kita...dan xsangka ia adalah along...hmmm...along mmg tgh berbahagia di sana...
thanks adik..
kerna masih ingat and sayangkan Along....
adik la yg paling akrab dgn dia
adik tau..ayat terakhir yang keluar dr mulut dia ialah maksu..mama...sebelum segala-galanya sepi....
Along terlalu istimewa dlm hidup knim....
alya : dia insan (kanak-kanak) istimewa..umur masa tu 15..masa tu dia demam jer..
anas: kan anas..rindu dia..
kak anim: ingat sgt kat dia kan...
Post a Comment