Tarikh lahir : 08 April 1980
Tempat lahir : kat umah aku...mak aku beranak kat umah jer...
Tempat anda dibesarkan : Tanjung Bendahara Alor Setar Kedah
Soalan2nya ialah
1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
sheni..(lembut org nya-lelaki tau), nani and anis my sepupu,
2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
masak2.(sheni mesti nak jadi mak.)..jual2 mcm kedai2..zero point...jengkek..guli..main tembak2 (arwah abah aku buat kan senapang dari kayu), rounders, baling selipar, baling tin, mandi kat tali air...dan yg best main dalam bendang(masa lepas padi dah tuai...malam jenuh bergaru miang)...lasak aku ni...
3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
tak mau kawan hang pa aihh....
4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
kat area umah aku jer...
5.Apakah cita cita anda masa kecil?
cikgu, pensyarah ntah tak ingat dah...(sekarang bersyarah kat umah jer...hehehe)
6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?
tunder cat...meroo attck...he man..popeye...woody wepecker...
7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
x inagat la...salah satunya main2 tikam2..kat kedai...
8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
nani....anis walaupun sepupu tapi jarang sgt jumpa...
9.Apakah gelaran anda masa kecik?
azura...sampai la sekarang...(nama kampung)
10.nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
anas..
anis..
mama nia..
kak imah...
kak ija...
buat2 jgn tak buat...aku tunggu...

0 hugs for me:
Post a Comment