Pages

10 July 2009

tag dari mama nia...

ni tag dari mama nia...aka alliya

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja (kalau ada 2-3 pun, masukkan sekali)

maaf la kualiti gambar tidak memuaskan...

2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

ada purse...tepon..pensil case (simpan getah rambut dan sepit najla, sikat..keronsang..dll ni utk case emergency). pendrive opis punye dan personel...ubat sapu pinggang dan ubat tahan sakit..

3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.

beg ni warna hitam...senang nak pakai dgn apa baju pun...besar...boleh letak mcm2...kdg aku letak jugak botol susu la...air mineral la...pampers najla la...boleh dikatakan beg serba guna...

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewa nya pada beg itu pada anda.

takde ape istimewa..cuma pergi beli dgn hubby kat alamanda jer...

5. sila tag 10 orang yang lain

sape2 jer yg nak buat pun boleh...

2 hugs for me:

alyyani said...

sepit najla pun sentiasa ada dalam beg eh? hehehe.. btw, nice bag. ergonomik. bole masuk ape saja. :)

wanie md zain said...

aaa sentiasa ada dlm beg...kot2 la p mana2..