Pages

17 March 2009

batuk selsema

isk....bosan betul bila kena attack dgn 2 menda ni....yg aku perasan selepas bersalin jer ...aku cepat sangat kena batuk....hehe...mcmana tak kena batuk...minum ais jer..ibarat tak dpt dipisahkan...tapi bila dah kena jer batuk terus keinsafan tu dtg...tapi kejap jer...hubby aku selalu marah kalu minum ais...dijeling2nya aku...
tapi....
bila batuk tu aku kontrol2 skit depan dia...takut kena ceramah lagi.....
tapi ada betulnya kalu kita tak minum ais ni....perut tak buncit...cantik skit..... k lah nanti aku try2 kurangkan minum ais yer abang sayang....

1 hugs for me:

syazriyanti said...

xnk muncit sapu minyak halia..mkn jamu skit...selain xmuncit ble kasi "rapat2"..:D