29 October 2013
Alhamdulillah..
assalam...
ermmm lamanya tak berupdate secara normal..
ada lagi ke org baca..
takde pun xpa..ni kan utk simpanan aku dan keluarga aku suatu hari nanti..
ermmm
alhamdulillah..dah masuk 5 bulan kandungan aku..
kejap je kan..tinggal 4 bulan lagi.
kalini mengandung alahan sgt teruk..
ermm ingat nak buat sikit rentetan awal kandungan kali ni..
untuk tatapan si kecil satu hari nanti..
9 Julai 2013 6.00 petang
hati rasa tak sedap sebab period dah lewat 2 minggu..
esok plak dah start 1 Ramadhan ni..yela tak syok la kan kalau tak leh sambut puasa..
masa mandi saja check urine test..sekali kuar double line..
hati ni rasa bercampur..takut pun ada..yela kan baru gugur bulan 4 aritu..means aku sempat kosong 2 bulan je..takut kisah lama berulang kembali..tunggu en abang balik bgtau dia..ermm respon mcm biasa..mayb dia pun mcm aku jugak takut mengharap..
aku sempat puasa seminggu ja..hari2 selepas tu bermula la alahan yg paling hebat..
aku langsung tak leh mkn..mkn ja muntah..dari pagi hinggala malam..even kalau akau bgn tidur tghmlm pun aku leh muntah..
yg agak tragis aku takleh berinteraksi/ tengok / tidur dgn en abg..nasib la dia memahami...adoiii...
6 Ogos 2013
petang kat opis aku dah macam tak leh nak control..ajak kwn opis bawa aku ke Kedah Medical Centre..
doc suruh aku admit sebab dehidrat sgt bdn..dah la lagi 2 ari org nak raya..
sebelum admit kena check dulu sbb kenapa aku alah teruk sgt..
Dr Siw yang merawat aku..sgt baik...dia scan..masa tu muka dia mcm pelik sgt..then dia kata..oooo patutla u alah teruk sgt..tgk ni...ada twin la...
aku mcm errrr biar betul doc..ye u tgk sini..ada dua baby..
Ya Allah hanya tuhan je tau perasaan aku masa tu..terkejut sgt sbb famili aku dan en abang mmg tak da salah silah kembar ni..Alhamdulillah rezeki syawal buat kami..
terus call en abang bagitau dia..dia siap gelak besar dan bersyukur sgt..dia lagi la terkejut gila2..
so bermulala episod mengandung kembar..
cuma alahan tu belum berhenti..masuk 4 bulan baru ok..
ermmm cuma yg letih checkup la kena byk sikit..jumpa pakar kat KK la kena check Hospital la...
so far alhamdulillah kandungan dah mencecah 5 bulan lebih..
Harap2 semuanya akan berjalan dgn lancar..baby pun dah mula bergerak..
Kakak Najla dan Adik Iris pun seronok sgt tgk perut mama dah besar..asyik panggil adik jer..cuma iris tu makin hari makin manja..
ermmm ok la..nanti aku sambung lagi...Insya Allah...
doakan aku selamat ye...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


1 hugs for me:
untung ler dapat kembar;) leh cuti lama lps tu. hihihi...
Post a Comment