assalamualaikum..
ermmm byk menda nak citer..
tak tahu mana nak mula...
nampaknya kandungan kali ni tak bertahan lama...menghampiri 2 bulan jugak..alah tu mmg alah..tp kurang sgt berbanding kakak2..
29 mac.
rasa something kuar..aku tgk2 ada kuar coklat2..eemmm hati dh xsedap...nampaknya kandungan kali ni mcm kakak najla jgk..ada spottish...ke klinik check doc kata kandungan mcm tak cantik..tak nampak bb...aku tak percaya..so decide nak jumpa esok doc yg scan memula.
30 mac..
masih kuat lagi..tapi tak byk..just sikit sgt..terus ke klinik yg checkup...doc scan dia kata rahim aku jenis ke belakang.susah nak nampak bb..tp kantung semua membentuk elok...mc 3 ari...
4 april..
kembali ke klinik..sebab rasa bb dah xda..dah start kuar darah..tp xheavy..hati dah redha..
jumpa doc dia scan..comfirm bb dh xda..kantung dah bergerigi..dh xcantik...doc bg ubat untuk kuarkan kantung..blk terus mkn 2 biji...start sakit..tp masih blh tahan...mlm kul 9...rasa sakit yg amat sgt..sama mcm contraction...sakit sampai ke pinggang...
masuk toilet terus kuar kantung..kecil je...my sis kata dah kuar la tu..darah kuar byk sgt...tp prut masih sakit lagi...baring...dlm 15min nak terkencing g toilet..elok je mencangkung terus kuar kantung yg besar dan jugak darah beku...
Allah hu akhbar...kandungan ku akhirnya kuar jugak..
rasa lega sgt..ilang kesakitan..rasa sama seperti melahirkan anak...
rasa mcm xpercaya aku dah gugur..sedih sgt..kehilangan anak ke3..
5 april..
my sis cuci elok2 kantung tu..kitorg tanam mcm tanam uri.
kakak lala cakap adik adam ada dengan Allah la mama..
ohh..lupa plak..sejak aku mengandung ni bb ni kami semua panggil adam...
walaupun tak tahu jantina..sunat namakan dgn nama lelaki..so nama bb ni muhammad adam rizqi...rezeki dr Allah buat kami sekeluarga..
so sehingga arini aku masih mc...berpantang 2 minggu mcm org bersalin jugak..
semalam 8april hari lahir aku yg ke 33...begitu indah hadiah yg Allah beri buat aku..saham akhirat utk kami...

0 hugs for me:
Post a Comment