Assalam...ermm rasa mcm malas nak update blog..sejak ada instagram ni..asyik tertumpu di sana jer...
Lagipun sejak bertukar ni nafsu untuk berblog tu mcm dah menurun jer...lebih suka blog walking ja...lagipun bukan ada sesapa baca pun..
Tak sabar rasanya nak pindah ke umah baru ni...dah lama sgt menumpang umah mak...harap2 umah baru ni enviroment dia lagi ok kot..
Aku sebenarnya bengang dgn org tgh umah sewa skrg..mcm dia plak tuan umah tu..kekadang kalau jejiran terlebih ramah pun masalah jugak kan..takpala aku anggap semua tu satu pengalamm dlm hidup...
Insyaallah bln 2 nanti aku pindah umah lain plak..nanti aku up entry pasal umah baru tu yek.hope semuanya ok nanti..
Ok la nanti sambunf lagi..entry ni taip ketika anak2semua dah beradu...
Ok bye!!
20 January 2013
Update...
Labels:
coretan mama
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

1 hugs for me:
nie dipanggil kacang lupakan kulit :p dah ade instagram, lupakan blog lak dia
Post a Comment