Pages

29 October 2012

lama tak update dah berhabuk kot!!!

assalamualaikum dan salam aidiladha..

dah lama tak update kat blog ni..
bukannya pa tak tau nak citer mana dulu..

ok secara rasminya aku dah bertukar dr putrajaya ke kedah atas pilihan sendiri..
my hubby pun dah resign dgn limkokwing..insyaAllah ada rezeki baru buat dia di kedah ni...

kat kedah ni kami dah dapt umah sewa..yg penting umah teres..huhuhu
sangat suka sebab nak ada laman sendiri..nak bercucuk tanam, nak tanam pokok bunga..dan yg paling best nursery pokok bunga depan rumah saja…syorgaaa leh angkut pokok bunga…
cum sekarang ni umah tu kena baiki sikit la….ermm takpela tuan rumah sila tolak bulan ni punya sewa rumah ye..saya dah buat rumah awak cntik…hihihii
tempat kerja pun ok..new environment…kengkwan pun best..tapi hati ni rindu jugak dgn tempat lama…

anak2 plak..alhamdulillah serasi dok sini..
adik duduk dengan rumah org mengasuh..dia sgtla suka sebab dia dimanja kat situ..mklumlah dia sorg jer...
kakak dah mula bersekolah di tadika kemas..bagi dia test dulu sebulan ni..tahun depan takdela dia terpinga2...

ok…
nanti citer lagi yek..
citer pasal umh plak..gmbr byk dlm tab tak transfer lagi..nanti2 la yek..tunggu umah tu cantik dulu..hehehhe
bye!!!


1 hugs for me:

Unknown said...

kat tmpt baru nie kurang blogging ke :p