sejak 2 tiga menjak ni..
me selalu sakit kepala..
me adalah org yg jaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaanggg sakit kepala/ pening.
me rasa kdg sebelah jer..kadang mcm gegaran jer..
takut ada darah tinggi la..
nanti nak g checkup la..takut la kan..
me punya family ni history dlm perubatan ni semua "A+" belaka..
mcm2 penyakit ada..
setiap adik beradik ada jer..
maklumlah dah masuk angka 30-an mula la penyakit dtg..


1 hugs for me:
take care maksu..g le cek skali skala..
Post a Comment