Pages

14 March 2012

adoyai!!!



sejak 2 tiga menjak ni..

me selalu sakit kepala..

me adalah org yg jaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaanggg sakit kepala/ pening.

me rasa kdg sebelah jer..kadang mcm gegaran jer..

takut ada darah tinggi la..

nanti nak g checkup la..takut la kan..

me punya family ni history dlm perubatan ni semua "A+" belaka..

mcm2 penyakit ada..

setiap adik beradik ada jer..

maklumlah dah masuk angka 30-an mula la penyakit dtg..

1 hugs for me:

Syaz said...

take care maksu..g le cek skali skala..