Pages

07 February 2012

bercuti di kampung

Day 1..

Unplanned pun nak blk kampung...

Sampai kul 1pg ari ahad..

Bertolak dr putrajaya kyl 7mlm sampai kul 1pg..

Jalan ok tak jammed..

Siangnya tak de plan nak ke mana2...

Bawa blk kolam mandi..

Kakak lala nak mandi dgn kakak mia ngan kakak sya..

Berendam la diorg smpai teketaq2 kena angin bendang (sawah)

Ptg tu baru plan nak ke umah kakak ipaq me kat sintok

Jumpa kakak nurol yg xdpt baliknumah maktok...

Oo lupa nk bgtau..otw ke sintok tu ada bekal dr my sis donut special...




Day 2..

Pagi xde buat pe...just relax2kat umah mak...

Petang pas bebudak tu blk skool br g umah kakak me yg sulung kat perlis..

Kitaorg dijamu dgn bihun,agar2 dan cucuq keria anas..

Sedap gak...

Mlm baru gerak balik dr perlis..

mia & sya baru balik dari sekolah..

my sis masak my feveret dish..

sotong goreng tepung home made..sedapnya...


Day3..

Ermmmm kejap jer kan..

Jap g dlm kul4dh nak gerak blk putrajaya..

Malasnya nak blk sana..

Ermmm kt sana tinggal kami ber4 jer..kat sini ramai..best...

iris best frieng..Cinai

pagi tu ada jentra mesin padi..

sempat la snap utk anak2 tgk..

iris paling takut sekali..

lala teruja sgt tgk..

ni la permainan me msa kecik2 dulu..

ikut belakang mesin padi..hehehhe

ni view depan umah me aja..


Next time blk lagi ke kedah...

Sekian entry cuti2 maulidur rasul& thaipusam kami...


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 hugs for me: