Nangis kena buat dgn adik.... Hehehe... Malas nak layan... Tgk jer la... Penat dah....
oh....nakal ya iris..kesian kakak kena taboh gan adik..takpa..balik kampong nanti maktam ajaq kakak seni mempertahankan diri ye...miss u two..ump....
iman oun selalu kene dgn adik dia...xpe kakak...besa la adikkan kecik lagi..:) sabar je la...
Post a Comment
2 hugs for me:
oh....nakal ya iris..
kesian kakak kena taboh gan adik..takpa..balik kampong nanti maktam ajaq kakak seni mempertahankan diri ye...
miss u two..ump....
iman oun selalu kene dgn adik dia...xpe kakak...besa la adikkan kecik lagi..:) sabar je la...
Post a Comment