Pages

25 October 2011

BALIK KAMPUNG...

 last 2 week punya cerita..tu dia baru nak post...
gambar lambat transfer,,
balik kampung batu gajah hantar kereta adik ipar yg kitaorg pinjam..
malangnya  kereta belum siap..
cina malaun tu buat pekasam keta kitaorg..
takde menda nak cerita pun..
just nak tempek gambar anak2 jer...




 kakak dan adik dengan cousin diorg ezreen...
adik yang susah nak dok diam...


    moleknya adik duduk..




adik dan kakak yg excited jumpa tanah batu..
maklumla umah atas awan


tekun adik dok kutip batu
mama bagi peluang ye dik..




ni msa g giant sunway mencari sesuatu yang mak nak..

makan dan minum malam kat  MR. Cendol
not bad la makanan dia..
aku suka mee rebus dia..mee dia halus2..sedap pulak tu kuah dia...

------------------------------------------------------------------------------------------------------
disebabkan keta tak siap lagi..
kitaorg balik nak train ets yg laju tu...
ni kali ke2 naik..
ok la...ada pramugari..


adik yg suka giler naik ketapi..
setia bersama bantal busuk..

 kitaorg balik dijemput my big brother..
pinjam keta dia utk seminggu dua ni..

pada apek bengkel Ahseng.. (walaupun tak baca blog ni)
sila buat keja anda dengan cepat yek!!! kalau tak wa kasi hentak sama lu!!!! hahahhhahahah




1 hugs for me:

norhanim md zain said...

mana picture kak najla atas train

tingai dia kat mana?? ni maktam nak marah ni...

ini sudah tidak adil!!!!!