we realy happy family...masa ni p jalan jalan town balik makan mee abu...semua orang kena jalan pi dan balik..masa dulu kita tak pernah merasa ada kereta..cuma basikal abah p market aja yg kita ada ..itulah kenderaan yang di gunakan Abah antar kak anim ke sekolah dulu..walaupun kita susah dulu tapi kita sebuah keluarga yang bahagia...
adik pun abah hantar p tadika naik basikal...best kan...
Post a Comment
2 hugs for me:
we realy happy family...
masa ni p jalan jalan town balik makan mee abu...
semua orang kena jalan pi dan balik..
masa dulu kita tak pernah merasa ada kereta..cuma basikal abah p market aja yg kita ada ..itulah kenderaan yang di gunakan Abah antar kak anim ke sekolah dulu..
walaupun kita susah dulu tapi kita sebuah keluarga yang bahagia...
adik pun abah hantar p tadika naik basikal...best kan...
Post a Comment