ermmm sekejap jer kan dah 22 hari dah kita berpuasa...
7 ari jer lagi nak menyambut syawal..
persiapan raya kami sekeluarga baru 30% jer..
minggu ni la kot beru nak buat persiapan..
baju bebudak tu baru 2 pasang jer beli..yg lain belum lagi..
ingat nak cr skirt ngan half pant utk najla dan iris..
cuma gaun jer beli utk iris..
najla??ermmm tak payah gaun2 ni takde maknanya nak pkai..
yg dia tau selauar jeans jer..
aku ni siap sembunyi bagai suar jeans tu..
dia cari samapi jumpa...
so suar jeans dah beli kat dia..
aku?? non ada pun baju raya..baju keje ada ler aku tempah..
nanti2 la aku cr..byk masa lagi kan...
utk en suami?
ingat nak cr suar ngan t-shirt jer agi..
duit??ermmm tunggu gaji ler gamaknya...
so persiapan korang mcmana?
22 August 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 hugs for me:
sama je kita ni wanie. ala kadar gamaknye tahun ni. yang penting anak2. tah mana pegi mood raya. wah najla mcm nia la eh. jeans saja! basuh pakai basuh pakai..
mak tam tahun ni ala kadar aje..
tiada apa apa utk rumah ..no new curtain..
baju raya utk kakak sya ..abg aiman..paktam..maktam ada le utk pakai pagi raya kan kita dituntut pakai baju baru bila p sembahyang raya nanti..
cuma yg indah dan ceria adalah taman raudah utk Along dan Tokwan..rumput dah di trim..batu batu kerikil diganti batu putih..semuanya dah dibersihkan mcm tahun tahun sebelumnya..
Jangan lupa ye kakak lala ziarah Tokwan dan Abang Along..
Post a Comment