so disebabkan dekat2 aku buat sekali jer besday diorg..jimat skit..
1st besday iris me buat kat taska dia jer..
mulanya nak buat kat umah...tp mcm tak best plak..
ayah mentua kan masih kan spital...mcm tak senonoh plak buat besday seronok2...
me bg kek dora , nugget, handmade coklat dgn goodies beg...
buat msa mkn kelas kakak...
so layan gambar jer la yek..
terabur skit mlas nak susun...
besday girl....
cikgu sue dan kengkawan najla..
tgh get ready nak tiup lilin...
best kan kanak2 ni..ikhlas jer muka masing2..walaupun bg kek jer...
diorg punya excited tu best jer tgk....
mama yg embam dgn my princess..
in advance besday girl...
love them so much...
SELAMAT HARI LAHIR ANAK-ANAK MAMA..
p/s: ada lagi gmbr..nanti me upload k...

4 hugs for me:
elok la tu
pukui canang satu alam
alih² aku gak tak dapat sumi!!!!!
mencik!
ray..hanya kanak-kanak dan ada anak kecik jer dpt..
kalau nak..cepat2 kawen tau...
wah best nye bday dekat2. happt birthday iris. kejap je kan dah setahun anak kita. happy bday in advance to lala also. cantik nye nursery iris & najla. best lah.
alya..terima ksih..
tu la dah setahun kan...kejap jer..
jgn ada no3 plak dah le..berjangkit nanti..
Post a Comment