
NI ENTRY MARAH!!!!!
semalam aku terjumapa la dgn minah ni kat opis...
masa tu aku ngan adik dan kakak..
nak punch balik...
aku memang seboleh2nya tak nak bertembung dgn minah ni...
ntah la napa...
tp memang aku tak blh jumpa..
masa mula2 aku keja dan kenal minah ni aku dpt rasakan something
wrong dgn dia ni...
dia ni jenis ckp belagak...
dia ngan family jer perfect..
laki dia ok walaupun dia gemok ke apa ke..
tak yah nak pakai2 corset2 ni...dia kata...
heiii!! suka hati org la nak pakai apa pun..
bukan mintak duit ko pun..
dia ni kan jenis ada jer tak kena dgn mata dia kalau tgk anak2 aku ni...
ala wanie..napa kurus sgt anak ko ni...
wanie napa anak ko ni diam jer..tak pandai ckp ker..
ala wanie napa anak ko tak mandi lagi (dia ni dok satu blok dgn aku)
wanie napa anak ko ni...napa dia mcm ni...
hei!! hei!! helooo..
anak aku gemok ke..kurus ke ada masalah ke pada ko...
ada kau minta mknan kat umah ko..
anak aku tak layan ko tanya sebab dia pun malas layan ko ok...
sebab asyik2 tak kena jer bila depan mata ko...
anak aku mandi seawal pagi ok...
anak ko kemas ker?bersih ker?
satu lagi aku cukup pantang org ngata baby2 ni..
aku tak penah nak kata2 kat anak2 org k..
baby tu bersih tau..
hitam ke kurus ke
hidung penyek ke..telinga capang ke..
tu Allah yg jadikan..
ko kena paham..
kalau ko ngata tu maksudnya ko mengutuk kejadian Allah tau..
boleh tak mulut tu diam jer...
insaf2 la...
sekian..
entry marah di hari jumaat

3 hugs for me:
awat kak wanie.. kasi tampaq jer.. huhuhuhuh ala kak wani tiner capang? fuuuuh... jgn tuuuuh........
lain kali..terus jawap..
yang hang sibuk jaga tepi kain org tu sal pa...(loghat kedah tau )
awat aku minta makan kat hang ka...
percaya lah pas ni dia tengok adik pun lari...he he he..
kak anim..geram betui..adik kalau nmpak dia cepat2 pusing kot lain...malas...
Post a Comment