Pages

03 January 2011

jalan2 hujung minggu

semlm dalm kul 4.30 tetiba en suami ajak kuar g shah alam..
tgk ikan kat wet world..
so terus siap cepat by kul 5.30 dah kuar
tempat ni tutup kul 8.00 mlm
last aku g masa bebaru kawin
ikut dia dgn kawan dia beli ikan.
maklumlah en suami ni pencinta ikan..


tempat nya betul2 sebelah wet world..
punya la rami org
weekend kan

ni la tempatnya..
so layan jer la gambar ikan yg ada kat sini..
mcm zoo ikan dah aku nengok
anak ikan pari..
mahal jugak dlm rm100 lebih seekor


ni ikan apa ntah
tapi kau suka
warna dia sgt la merah
menarik jugak la...
ni namanya ikan kelah kelantan..
mek ngan awe kelate ni..

ni ikan kelisa
red champion ni..
menang award dah ni..
bukan untuk dijual
ni ikan koi jepun RM300 seekor..

ni giant arapaima..betoi dak aku eja??
besaq la wei...mau jatuh dlm ni..uishh jd lauk la ...
besaqqqqqqqqq sungguh la...ada 4-5 ekor..

ni ikan hiasan kot...

so kesimpulannya..entry kali ni byk nau ikan..hehhehe..

2 hugs for me:

alyyani said...

papa nia adel pun pencinta ikan tp belum penah lagi tgk pameran ikan apatah lagi memancing. hehehe... budak2 pun tak penah sampai sini.

Along4ever...... said...

cantik nya...

ikan termenung ada tak???

tak dak ikan temenung ikan tamban pun sodap...