semalam g penang plak jejaln...mkn2 kat padang kota lama..sampai jugak hajat aku nak bw mak jejln..hehehhe...takde la p mana pun sebab bertolak pun dah lambat..dgn jln jem lagi...so sampai terus mkn...
layan gambar jer yek...

sebelum bertolak harus amik gambar anak beranak dulu...

with my beloved mummy....hehhehe

ni atas jambatan pulau pinang..nasib tak jem...

nice view...

penang here i come....lama jugak aku tak dtg...
kami g mkn kat padang kota lama...ramai org...

pasemboq penang..mcm2 ada..aku amik ketam udang besaq...so tercapai hajat nak mkn penang pasemboq...

kerang bakar yang tak best..mahai wei...


ni kedai yang macam taik....boleh plak tak nak bg air suam..mcm la susah sgt nak buat air suam tu...nampak tak laki aku yg dok berdiri nak serang kedai tu...sampai 5 kali minta br bg...sat g aku sumapah kedai i baru tau...hehehehee.
tu jer kot jln2 kali ni..tak sempat snap pic..sibuk dgn anak2....
daaaaaa...
layan gambar jer yek...

sebelum bertolak harus amik gambar anak beranak dulu...

with my beloved mummy....hehhehe

ni atas jambatan pulau pinang..nasib tak jem...

nice view...

penang here i come....lama jugak aku tak dtg...
kami g mkn kat padang kota lama...ramai org...

pasemboq penang..mcm2 ada..aku amik ketam udang besaq...so tercapai hajat nak mkn penang pasemboq...

kerang bakar yang tak best..mahai wei...


ni kedai yang macam taik....boleh plak tak nak bg air suam..mcm la susah sgt nak buat air suam tu...nampak tak laki aku yg dok berdiri nak serang kedai tu...sampai 5 kali minta br bg...sat g aku sumapah kedai i baru tau...hehehehee.
tu jer kot jln2 kali ni..tak sempat snap pic..sibuk dgn anak2....
daaaaaa...

2 hugs for me:
wah, lala dgn iris cuti2 eh. syok seskali dapat jalan2 dengan family kan. kalau bawak anak kecik ni, better jalan dengan ramai org, ada la org bole tolong jaga anak kita jugak kan. heheh..
rindu kakak lala n iris...
bila nak balik lak..or nanti auntie tam p..putra jaya...
Post a Comment