pada org2 aloq staq..byk2 bersabar yek atas dugaan yg diberikan ini...senoga semuanya kembali seperti biasa...
07 November 2010
banjir 0h banjir...
ni la mms yg aku terima semlm dr my sis...ni lorong nak masuk umah aku...umah depan dah masuk air...u,ah aku no 3..alhamdulilah umah aku ja yg tak masuk air....umah aku juga jadu penempatan org2 kat lorong ni....umah baru ni tinggi skit..masa umah lama dului, kalau ujan 3 ari tak behenti kompem2 dah masuk air..
pada org2 aloq staq..byk2 bersabar yek atas dugaan yg diberikan ini...senoga semuanya kembali seperti biasa...
pada org2 aloq staq..byk2 bersabar yek atas dugaan yg diberikan ini...senoga semuanya kembali seperti biasa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



0 hugs for me:
Post a Comment