tahun ni memandangkan anak dah 2..so aku decide just beli baju secara online jer...dah lama dah aku cburi bidang beli secara online..so far aku berpuashati...tak de lagi yg tak ok..semua ok...menepati piawaian aku..hehheeh....
lagipun susah la nak bersoping dgn anak2....
tadi br terima kasut utk si najla...rasanya tak sempat kot pakai raya..mak dia dah pakai kan...aku beli kat SINI .
pasni baju najla ngan iris lak menyusul...tak sabaq rasa..iris aku beli 3 psg jer..baju kakak byk lagi yg pakai sekali jer...dah tak muat..
najla aku kena beli byk skit..tapi suar jer..no gown ini budak...najla tak suka pakaian gegirl ni...so aku beli suar jer..tp ada gegirl la...kang jd tomboi plak...tp aku rasa ni mewarisi aku masa kecik..pakai suar jer..dan aku agak lasak dulu...
so baju raya tahun ni mama just hadap tenet jer...utuk en suami...mama hadap tenet cr baju raya yek bukan berblog jer...
Baju aku bila plak????


1 hugs for me:
comel nye kasut najla tu wanie. ade lagi tak eh? eh comel la. kena shopping awal2, kalau tak, yg cantik semua dah sold out nanti kan?
Post a Comment